Pean;tt venner og en skikkelig steak

Pean;tt for min nye venn

Yrende fugle og dyreliv midt i byen. Min s;nn ser cayote i parken n[r han er p[ kveldstur med hunden. Vaskebj;rn rusler rundt om kvelden og leter etter altsom kan spises. Den er flink til [ klatre, og [pner s;ppeldonker, og lager mye br[k.

Epost virker n[ til og fra, begge adresser er ok ,, ohvedoe@online.no   eller oddvinvedoe@gmail.com  , mobil er 001 604 657 5105  , husk ni timer etter Norge.

Men, bruk Skype, det er lettere og mye billigere !

Min slakter venn Erik, vi spillte fotball sammen i over 30 [r, skaffet fram noen t bone steaks, som smakte like godt som de s[ ut.

Har n[ kjpt en bil fra min venn Walter ved AutoHaus, en 82 mercedes 300 turbodiesel, ikke noe rust, til en pris dere ikke vil tro, f[tt ordnet f;rerkort og forsikring. En klassisk bil, med soltak og alt untatt gps, som jeg ikke trenger, byen er forsatt kjendt og fin trafikk over alt, uten en eneste rundkj;ring.

Det blir mye kj;ring rundt om i byen, og byen er stor. Jeg f[r mye oppdrag fra mine s;nner som setterpris p[ en som kan kj;re rundt og hente og levere ditt og datt, og det er fint for meg ogs[.

Drar op til Sunshine Coast l;rdag, skal ut [ f[ litt fisk, og sikkert til Vernon i Okanagan neste uke, det er som en Oslo tur fra Alesund, men p[ skikkelige motorveier, med en bil som liker slike veier.

mmm……..

This entry was posted in Family, Misc, Moments. Bookmark the permalink.